Makkelijk inkomende facturen en bonnetjes beheren.

Met PIA Go! beheer je al je inkomende facturen en bonnetjes eenvoudig op één centrale plek. Geen gedoe meer met losse papieren: upload je documenten onmiddellijk op ons platform. Zo behoud je altijd een helder overzicht, speel je geen bonnetjes meer kwijt en worden je gegevens automatisch verwerkt in je boekhouding.

  • Snelle verwerking van je inkomende facturen.

  • Gedaan met de administratieve rompslomp.

  • Neem een foto van je bonnetjes en laad ze makkelijk op.

  • Ga voor een naadloze samenwerking met je PIA-boekhouder.

Paola

Wat klanten over ons zeggen.

"Mijn administratie was altijd een rommeltje, met losse bonnetjes en facturen. Nu maak ik gewoon foto’s met mijn telefoon en heb ik alles netjes bij elkaar. Het bespaart me veel tijd."

Rajesh Kumar

ComfortMax

"Het overzicht in PIA Go! is fantastisch. Ik zie meteen welke facturen nog te betalen zijn en welke al zijn verwerkt. Het maakt mijn administratie veel minder stressvol."

Niels De Smet

Comfort

"Met de mobiele app kan ik altijd en overal mijn administratie bijhouden. En het mooiste is dat de samenwerking met mijn boekhouder volledig geïntegreerd is, waardoor alles naadloos doorgestuurd wordt. Dit maakt het super eenvoudig voor mij."

Eline De Bruin

Comfort

Altijd een overzicht

Een up-to-date overzicht van je in- en uitgaven.

Nog te verwerken, nog te betalen, betaling in behandeling of gearchiveerd? Met PIA Go! krijg je een duidelijk overzicht van elke fase waarin je inkomende en uitgaande facturen zich bevinden. En dat waar en wanneer je maar wil dankzij onze handige mobiele app.  

Diëgo

Snelle en eenvoudige verwerking

Snellere verwerking dankzij onze automatische herkenning.

Met PIA Go! wordt alle essentiële factuurinformatie automatisch herkend en ingevoerd: van de leverancier en het factuurnummer tot de datum, het btw-bedrag en het totaalbedrag. Neem een foto of scan het in, doe een korte controle en verwerk je inkomende facturen eenvoudig en razendsnel.

Saar gespiegeld

Hou je administratie op zak met onze handige app.

Nooit nog een gedoe met losse bonnetjes of zoekgeraakte facturen! Dankzij onze gebruiksvriendelijke mobiele app digitaliseer je jouw administratie in een handomdraai. Scan je bonnetjes rechtstreeks in met je smartphone of laad je digitale facturen eenvoudig op. Alles wordt veilig opgeslagen en is meteen terug te vinden op één centrale plaats.

App in use

Naadloze samenwerking met je PIA-boekhouder.

Door de integratie met onze boekhoudsoftware wordt alles direct doorgestuurd naar je PIA-boekhouder en het team. Zo kunnen wij je boekhouding correct en efficiënt bijhouden, zonder dat jij extra stappen hoeft te ondernemen. Jij behoudt het overzicht, wij doen de rest.

Daisy

PIA Go! maakt het administratieproces eenvoudiger en sneller. Dankzij de automatische herkenning en vlotte samenwerking kunnen wij de boekhouding efficiënt bijhouden. Zo kan jij altijd het overzicht behouden.

Annelies

PIA-boekhouder

Heb je een vraag?

Neem gerust contact met ons op. Ons team vertelt je graag meer over PIA Go! en onze werking.

CTA 2

Abonnementen op jouw maat

Hoe wil jij ondersteund worden door je PIA-boekhouder?

Laat je de PIA-boekhouders en het team je in- en uitfacturen voor jou boeken? Of ga je zelf aan de slag? Kies het PIA Go! abonnement dat het best bij jou past.

Relax

Je facturen boeken, je btw-aangiftes en je personenbelasting doe je 100% gerust helemaal zelf, want de PIA-boekhouder ondersteunt je, samen met het team.

Meest gekozen

Comfort

Jij moet enkel je documenten opladen. De PIA-boekhouder en het team doen je boekhouding voor jou.

ComfortMax

De PIA-boekhouder doet de boekhouding voor jou en plant extra tussentijdse gesprekken in om je maximaal te begeleiden met je zaak.